Modul în care privim asistența medicală se schimbă. Consumatorii își iau sănătatea în propriile mâini, folosind instrumente digitale pentru a face programări, pentru a obține rețetele de care au nevoie și chiar pentru a-și monitoriza singuri sănătatea între vizitele periodice la medic.
Reglementările legislative, noile tehnologii și accesul fără precedent al pacienților la datele medicale sunt vectori care forțează această schimbarea. Spitalele și clinicile nu au de ales și trebuie acum să plaseze pacientul în centrul strategiei organizaționale, oferind interacțiuni personalizate, prețuri transparente și servicii eficiente pentru toți pacienții care le calcă pragul.
Dar, cu toate că pandemia Covid-19 a intrat pe o pantă descendentă, ea este departe de a se fi încheiat. În urma pandemiei, forța de lucru medicală este suprasolicitată, iar resursele sunt aproape golite. Instituțiile medicale necesită o transformare semnificativă de instrumente fiabile și foarte eficiente pentru a putea îmbunătăți performanța serviciilor oferite și a scădea costurile pe termen lung.
În prezent, organizațiile își grăbesc transformările digitale pentru a putea oferi clienților experiențe bogate și variate, indiferent că discutăm de muncă sau de modul în care petrecem timpul liber. Consumatorii au foarte multe opțiuni la dispoziție, fie că ne referim la munca hibridă sau la simple cumpărături.
Același tip de așteptări impulsionează schimbările în sectorul medicinei. Creșterea cererilor de consultații și îngrijire la distanță, fără a necesita deplasarea pacienților, determină o explozie a tele-medicinei. Terapeutica digitală, posibilă datorită programelor software pentru prevenirea, gestionarea și tratarea diverselor afecțiuni medicale, apare, de asemenea, ca o opțiune foarte eficientă pentru asistență medicală. Adoptarea acestei noi abordări privind asistența medicală oferă spitalelor și clinicilor suprasolicitate posibilitatea de a scădea volumul de muncă și de a economisi, bineînțeles, costuri.
Experiențele digitale inovatoare în spitale încep cu dispozitivele și tehnologia potrivită. Computerele de birou puternice și fiabile, precum modelul ASUS ExpertCenter E1 AiO, sunt capabile să gestioneze consultații la distanță pe toată perioada zilei, gestionând simultan o multitudine de alte sarcini uzuale, cum ar fi extragerea datelor pacienților și verificarea diverselor rapoarte medicale. În spitale, aceste calculatoare pot servi drept ghișee de autoservire pentru a îmbunătăți experiența pacienților, scăzând, astfel, volumul de muncă al personalului medical.
Medicii verifică în permanență radiografii, analizează datele pacienților, consultă istoricul medical și utilizarea medicamentelor. Ultimul lucru pe care și-l doresc este un desktop lent și greoi sau un alt dispozitiv care să le întrerupă fluxul de lucru, chiar și pentru câteva secunde, și să aibă un impact negativ asupra calității serviciilor medicale pe care le oferă. ASUS ExpertCenter D9 este un desktop puternic și foarte robust care poate duce la bun sfârșit toate aceste sarcini, având capacitatea de a gestiona tehnologii de ultimă generație, cum ar fi analiza avansată și învățarea automată, pe măsură ce instituțiile medicale se transformă din punct de vedere al serviciilor digitale.
Instituțiile medicale sunt asaltate din toate direcțiile și se confruntă cu un număr crescut de pacienți și un buget redus, ceea ce face ca eficiența să fie un obiectiv principal. În timp ce asistentele și medicii își fac turele și îndeplinesc diverse sarcini administrative, personalul medical necesită dispozitive digitale eficiente care să faciliteze îndeplinirea rapidă și cu precizie a sarcinilor, lăsând suficient spațiu de manevră pentru ca personalul să se poată concentra asupra nevoilor pacienților.
Dispozitivele portabile, precum ASUS ExpertBook B3 Detachable, permit trecerea rapidă a personalului medical de la birou în salon, și înapoi la birou, fără efort. Prin detașarea rapidă a tastaturii, laptopul se transformă într-o tabletă portabilă care conține dosarele pacienților și datele importante la câteva interacțiuni distanță. ASUS ExpertBook B5 Flip aduce și mai multe avantaje, oferind câteva modalități de utilizare suplimentare, transformându-se rapid din mod cort în mod stand, apoi în mod laptop pentru a ține pasul cu cerințele diversificate care apar în mod normal într-un spital.
Loviturile puternice și scăpările accidentale sunt, de multe ori, inevitabile într-un spital sau clinică, unde ritmul de lucru este unul extrem de agitat. Ideea că trebuie să plătești pentru reparația sau înlocuirea unui dispozitiv defect crește costurile de operare și afectează negativ productivitatea. Dispozitivele ASUS sunt proiectate pentru a fi durabile și foarte rezistente, sunt mai greu de defectat, dar, totodată, extrem de ușor de întreținut, mulțumită asistenței online oferită clienților ASUS, disponibilă permanent, 24 de ore din 24.
La sfârșitul zilei, spitalele administrează o cantitate semnificativă de informații sensibile despre pacienți care cuprind, printre altele, nume, adrese și istoric medical. Dispozitivele și sistemele informatice securizate corespunzător sunt esențiale pentru a se asigura că astfel de date nu ajung în mâini greșite.
La ASUS, securitatea datelor este parte integrantă a laptopurilor și dispozitivelor. Conexiunile sigure NFC, autentificarea biometrică și prezența modulelor TPM 2.0 constituie prima linie de apărare, asigurând doar accesul autentificat la dispozitivele fizice și la fișierele pe care acestea le conțin. Platforma integrată Intel vPro Platform aduce un set extra de funcții de securitate care protejează sistemul de operare, aplicațiile și datele în fața amenințărilor informatice.
În plus, toate dispozitivele ASUS sunt compatibile Windows Autopilot, facilitând configurarea automată a noilor dispozitive pentru o integrare ușoară în ecosistemul existent de către departamentul IT. Folosindu-se de această funcție, spitalele și clinicile pot pregăti rapid dispozitivele pentru noii utilizatori, pot modifica în mod automat configurațiile sistemelor și pot încărca sau șterge aplicații fără a necesita vreo acțiune din partea utilizatorilor sistemului.
Acest fel de tehnologii scutesc departamentele IT suprasolicitate din spitale de sarcini consumatoare de timp și permit ca software-ul și dispozitivele utilizate să ajungă rapid și în siguranță în mâinile profesioniștilor din domeniul medical, astfel încât aceștia să se poată ocupa fără griji de îngrijirea pacienților.
Experiența în domeniul sănătății este importantă atât pentru pacient, cât și pentru furnizorul de servicii medicale. Spitalele, clinicile și alte instituții care oferă asistență medicală dispun deja de o mare parte din infrastructura IT și de datele necesare pentru a trece la un model de operare orientat către nevoile pacientului. Pentru o tranziție cu succes este importantă dotarea personalului medical cu dispozitivele puternice, portabile și eficiente de care au nevoie pentru a oferi aceste îngrijiri.